בריטני ספירס היום

אני בטראומה רוצה את חיי בחזרה כשבחוץ מאות מעריצים מפגינים תמיכה בריטני ספירס השמיעה את עדותה בבית המשפט בלוס אנגלס ודרשה להשתחרר מהאפוטרופסות של אביה הכוכבת בת ה-39 סיפרה שהוכרחה לקחת. הנה אנחנו מוצאים את עצמנו כמעט 12 שנים לאחר מכן באותה נקודה בה חייה האישיים ומצבה הנפשי של בריטני ספירס הפכו שוב לכותרות היום.


הרגו את בריטני ספירס בטוויטר אנשים ומחשבים פורטל חדשות היי טק מיחשוב טלקום טכנולוגיות

סובס בריטני ספירס הטיחה את אביה ביום רביעי בפעם השנייה תוך פחות מחודש ואמרה שהיא רוצה שהוא ייצא כאוצר שותף לעיזבונה והאשימה בהתעללות.

בריטני ספירס היום. כבר שנים שמעריציה של ספירס חושדים בהליך הזה. שוב ושוב ושוב בחודש פברואר האחרון יצא הסרט הדוקומנטרי המדובר Framing Britney Spears בהפקה משותפת של Hulu והניו יורק טיימס. מכעיס אותי שמצמצמים אדם כה אהוב ונערץ לתמונה בודדת.

בריטני ספירס שיתפה מספר תמונות של עצמה מחצר ביתה כשהיא בלי חזייה ובצל הצעדים האחרונים שעשתה במאבק האפוטרופסות של אביה אצל גולשים רבים עלו סימני שאלה. היחס לבריטני ספירס היה מחליא שחררו את בריטני ספירס. כשאומרים בריטני ספירס לרוב האנשים יש בראש פריים שלה מגולחת ראש.

גיימי ספירס אביה של הזמרת בריטני ספירס שמנהלת מולו מאבק משפטי על מנת להשתחרר משליטתו על רכושה עסקיה ולטענתה גם חייה הודיע כי יוותר מרצונו על התפקיד למרות שספק רב אם שינוי באפוטרופוסות בעת זו ייטיב עם גברת ספירס. במהלך שנת 2007 היא התגרשה גילחה את שיער ראשה התחילה לדבר. סרטונים הזויים באינסטגרם משמורת מלאה של אביה על כספה כבר 12 שנים ובן זוג שאי אפשר לדעת מה הכוונות שלו.

בריטני ספירס הפכה מכוכבת הפופ הכי מצליחה בעולם לאישה בת 38. אז אחרי שהנושא הופיע בכל מקום והתעלומה סביב מה קרה לבריטני ספירס והאם מישהו שולט בה בכוח רק המשיכה לגדול. היא הייתה לבושה בסווטשירט אפור מהוה ובחוץ חיכו עדרי הפפראצי שעקבו אחריה באותם ימים לכל מקום.

אבל בואו נתחיל מהסוף. אני רוצה להגיש היום כתב אישום נגד אבי אמר ספירס בבית המשפט בטלפון ולעתים פרץ בבכי. את המסלול המהיר מתהילה להתמוטטות נפשית עש בריטני ספירס מלמדים עד היום בכל בית ספר לסלבריטאים.

זו בריטני ביץ - מאז ועד היום. לדעתי לפריים הזה יש השפעה עליה עד היום. לפי הדיווחים עד היום במשך 13 שנים בריטני ספירס חסרת כל שליטה בחייה.

בריטני ספירס תעיד לראשונה בבית המשפט נגד אבא שלה מאז 2008 שולט אביה של בריטני ספירס על הקריירה שלה ומנהל את הכסף שהיא מרוויחה במסגרת האפוטרופסות עליה היום כוכבת הפופ בת ה-39 תעיד בפעם הראשונה מול בית המשפט ותבקש. בריטני ספירס העידה נגד אביה. מדובר בתמונות שקשה לשכוח ושעוד יותר קשה למחוק אותן מהאינטרנט.

שנת 2007 הייתה הגרועה ביותר בחייה של בריטני ספירס וככזו היא ממשיכה לרדוף אותה עד היום. כעת הכוכבת שיתפה סרטון רביעי בלי חלק עליון והמעריצים מתחילים. הוא נוצר כדי לשחרר את הזמרת מכבלי האפוטרופסות של אביה גיימי האחראי על נכסיה מאז 2008 - לפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט ב.

בריטני ספירס במועדון מיקי מאוס. היא הכתה בנו בניינטיז בתלבושת בית ספר ושתי צמות נישקה את תדמית הילדה הטובה לשלום עם קצת עזרה ממדונה נחשים וחליפת גוף שקופה והתחרפנה לנו מול העיניים - רק כדי. בריטני גין ספירס היא זמרת-יוצרת אמריקאית רקדנית ושחקנית אמריקאית שזכתה במשך השנים להצלחה אדירה וכונתה בתואר נסיכת הפופ וכאייקון פופ והיא קיבלה קרדיט על כך שהביאה.

כותרות הצהובונים קיבעו הנחה שהיא משוגעת ולא מסוגלת לקבל החלטות. Everett Collection אחרי סיום התכנית ספירס שהייתה להוטה להתקדם בעולם הבידור זכתה בחוזה בחברת תקליטים ובגיל 16 הפכה לכוכבת עם הלהיט הראשון שלה Hit me baby one more time. אביה טוען שהיא לא כשירה לבצע החלטות.

לאחר ההתמוטטות המאוד פומבית שעברה ספירס ב-2007 ביקש אביה מבית המשפט. מאז שנת 2009 כשבריטני ספירס היתה בת 27 מלווים אותה המעריצים בקמפיין והאשטאג שחררו את בריטני FreeBritney. ב-16 בפברואר ערב יום שישי נכנסה בריטני ספירס למספרה בשכונת טרזנה בעמק סן פרננדו בקליפורניה.

אנחנו לא מדברים על ההשגחה הקפדנית תרופות ההרגעה והביקורים הקבועים של רשויות הרווחה אלא על כותרות שממשיכות לצוץ ולהבהיר לנו עד כמה. עד היום מכרה בריטני ספירס למעלה מ-84 מיליון אלבומים ברחבי העולם ולמרות השערוריות שנקשרו בשמה בשנים האחרונות היא נחשבת לאחת מזמרות הפופ המצליחות בעולם והוכתרה לא פעם כיורשת של מדונה.


אמא של בריטני אוסרת עליה להתראיין


בריטני ספירס מגיל 17 עד 35 כל השינויים במראה של הזמרת לאורך השנים Xnet


אביה של בריטני ספירס אני פורש מהאפוטרופוסות


ארכיון בריטני ספירס סרוגים


לשחרר את בריטני מה עובר על כוכבת הפופ


הסטייליסטית של בריטני ספירס חושפת את כל הסודות מגזין את


קניה ווסט לא לבד המוזיקאים שאיבדו את זה


רוצה את חיי בחזרה בריטני ספירס שוברת שתיקה לראשונה Tmi


בריטני ספירס חולקת תמורה חמודה עבור יום הולדתה של ג יימי לין


כל הסימנים שבריטני במצוקה תיאוריות הקונספירציה של המעריצים


אמריקן איידול ידיעות אחרונות


בריטני ספירס אני במצב הכי טוב שהייתי בו אי פעם Tmi


לשחרר את בריטני מה עובר על כוכבת הפופ


כל הסימנים שבריטני במצוקה תיאוריות הקונספירציה של המעריצים


בלי פילטר בריטני ספירס ללא איפור


בריטני ספירס


בריטני ספירס בת 30 התמונות הגדולות של בריטני ספירס


בעקבות האירועים האחרונים לאן בריטני ספירס ממשיכה מכאן רשת 13


לשחרר את בריטני ראינו את סרט הדוקו שכולם מדברים עליו

Comments