בריטני ספירס

כוכבת הפופ העידה הלילה בין רביעי לחמישי בפני בית המשפט במסגרת הקרב המשפטי נגד אביה המשמש כאפוטרופוס החוקי שלה מזה 13 שנה ולמעשה שולט בקריירה המקצועית שלה בהונה המוערך בכ-60 מיליון דולר. שמה של בריטני ספירס עלה לכותרות לא מעט בשני העשורים האחרונים.


Pin On Halloween Costumes Women

סרטונים שהעלתה בריטני ספירס באינסטגרם מעוררים חשד בקרב מעריציה שהזמרת שרויה במצוקה נפשית.

בריטני ספירס. דיווח באתר TMZ הלילה בין חמישי לשישי בארצות הברית טוענים כי אביה של הזמרת בריטני ספירס גיימס פארנל ספירס הסכים לוותר על מעמדו כאפוטרופוס ובכוונתו לסגת מההסכם שנחתם לפני כ-13. בריטני ספירס כוכבת הפופ בת ה-39 העידה הלילה בין רביעי לחמישי בבית המשפט בלוס אנגלס נגד אביה גיימס ספירס. Britney appears on Ten Sessions episode of How I Met Your Mother.

כזכור ב-2007 התפרסם סרטון ויראלי בו מעריץ של ספירס כריס קרוקר דרש בדמעות מהתקשורת. כעת רגע לפני יום הולדתה ה39 אחת הנשים המשפיעות. במקביל הם חוזרים על הדרישה לבטל את האפוטרופסות של אביה עליה 16.

השנים האחרונות בחייה של הזמרת האומללה כללו דרמה משפטית מתישה חשבון אינסטגרם מופרך ושלל תקריות הזויות. רויטרס תצא לדרך חדשה. בריטני ספירס במועדון מיקי מאוס.

Everett Collection אחרי סיום התכנית ספירס שהייתה להוטה להתקדם בעולם הבידור זכתה בחוזה בחברת תקליטים ובגיל 16 הפכה לכוכבת עם הלהיט הראשון שלה Hit me baby one more time. 335m Followers 46 Following 2658 Posts - See Instagram photos and videos from Britney Spears britneyspears. המשפט להסרת האפוטרופסות של בריטני ספירס ממשיך להעסיק את העולם ובעוד שקולם של הוריה נאלם אם תהיתם מה אחותה הקטנה גיימי לין ספירס חושבת על כל המתרחש אז תתרגשו לגלות שסוף סוף כוכבת הנוער התייחסה לדיון המשפחתי שמסעיר את כולם.

כעת הכוכבת שיתפה תמונה נדירה של עצמה בלי איפור ועם אאוטפיט מפתיע וכתבה בגילוי לב. Piece of Me wins Best Female Video Best Pop Video and Video of the Year at the 2008 MTV Video Music Awards. החיים של בריטני ספירס יכולים להוות בסיס מצוין לסדרות סרטים וספרים כולם גובלים במדע בדיוני.

זה היה אמור להיות עוד דיון משפטי על עתידה של בריטני ספירסכבר 12 שנה שהיא צריכה לקבל רשות לכל צעד שלה אין לה גישה לכספים שהרוויחה ומבחינה משפטית אביה שולט בכל היבט בחייה. גיימי ספירס אביה של הזמרת בריטני ספירס שמנהלת מולו מאבק משפטי על מנת להשתחרר משליטתו על רכושה עסקיה ולטענתה גם חייה הודיע כי יוותר מרצונו על התפקיד למרות שספק רב אם שינוי באפוטרופוסות בעת זו ייטיב עם גברת ספירס. Break The Ice Music Video Premieres.

בריטני ספירס פרצה לחיינו בתור נערה צעירה ומאז אנחנו מלווים אותה בכל צעד בחייה. בריטני ספירס צילום. בריטני ספירס שוברת שתיקה.

בהתחלה זה היה בזכות הקריירה המצליחה שלה אך לאחרונה נראה שהיא מושבתת כליל. ההתמוטטות כוכבת הפופ בריטני ספירס שכבשה במות כבר כשהיתה בת 12 והוציאה בגיל 16 את הלהיט הראשון שלה עברה התמוטטות נפשית בשנת 2007 בעת שהיתה בת 26 נשואה ואמא לשני בנים האחד בן פחות משנתיים והשני בן פחות משנה. View the Original Image.


Elisabeth Hasselbeck On The View Blonde Vs Brunette Elisabeth Hasselbeck Celebrities Then And Now


Paco Rabanne Paco Rabanne Perfumery Paco


Pin On Makeup Buys


Pin On Britney


25 Last Minute Halloween Costumes Ideas For Women Its Claudia G Halloween Girl Halloween Outfits Halloween Costume Outfits


Chords Backstreet Boys No Place Chord Progression On Piano Guitar Backstreet Boys Ukulele Chords Steve Aoki


Best Celeb Hair Kerry Curls Up Angela Highlights Celebrity Hairstyles Cool Hairstyles Hair Styles


Pin On Skirts And Dresses


Pin On את זה


Pin On Famous Woman Galleries Photo


בוי טוי הבחורים הלוהטים של בריטני ספירס Martin Henderson Actor Model Actors


Pin On Catholic School Memories


Pin On Celebrities


Pin On Quiz Results


Pin On Britney


Christina Aguilera Christina Aguilera Women In Tie Christina


Pin On Men


Pin On Costumes


Pin On Magazine Collectors Wishes

Comments